Ułatwienia dostępu

Ramowy rozkład dnia

GRUPY MŁODSZE

  • 7:00 – 8:00
    Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne.
  • 8:00 – 8:45
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój poprzez zabawę. Ćwiczenia indywidualne lub w małych zespołach rozwijające funkcje poznawcze. Zabawy ruchowe organizowane przez nauczyciela, gimnastyka poranna. Poranek logopedyczny – ćwiczenia usprawniające narządy mowy.
  • 8:45 – 9:30
    Przygotowanie do śniadania – czynności samoobsługowe i higieniczne. Śniadanie.
  • 9:30 – 10:00
    Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację zajęć kierowanych sprzyjających nabywaniu doświadczeń w fizycznym, emocjonalnym, społecznym poznawczym obszarze jego rozwoju zgodnie z realizowanym programem wychowania przedszkolnego.
  • 10:00 – 10:45
    Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań.
  • 10.45 - 11:00
    Drugie śniadanie.
  • 11.00 - 12.00
    Pobyt na powietrzu (ogród, spacery, wycieczki) – gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, swobodne działania dzieci. W razie niekorzystnej aury, gry i zabawy ruchowe w sali.
  • 12:00 – 12:45
    Przygotowanie do obiadu – czynności samoobsługowe i higieniczne. Obiad.
  • 12:45 – 14:15
    Czynności samoobsługowe, leżakowanie – dzieci z gr. I, II, III. Relaksacja po obiedzie – słuchanie muzyki i bajek. Zajęcia kierowane i niekierowane przez nauczyciela lub podejmowane z inicjatywy dziecka, zabawy ruchowe w sali lub ogrodzie, obserwacje przyrodnicze. Wspomaganie rozwoju dziecka – praca indywidualna lub w małych zespołach – dzieci z gr. IV.
  • 14:15 – 14:45
    Przygotowanie do podwieczorku – czynności samoobsługowe i higieniczne. Podwieczorek.
  • 14:45 – 17:00
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój poprzez zabawę w sali lub ogrodzie, wspomaganie rozwoju dziecka – praca indywidualna lub w małych zespołach. Dowolne zabawy przy stolikach oraz na dywanie.

GRUPY STARSZE

  • 7:00 – 8:00
    Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne.
  • 8:00 – 8:45
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój poprzez zabawę. Ćwiczenia indywidualne lub w małych zespołach rozwijające funkcje poznawcze. Zabawy ruchowe organizowane przez nauczyciela, gimnastyka poranna. Poranek logopedyczny – ćwiczenia usprawniające narządy mowy.
  • 8:45 – 9:30
    Przygotowanie do śniadania – czynności samoobsługowe i higieniczne. Śniadanie.
  • 9:30 – 10:30
    Wspieranie wielokierunkowej aktywności dziecka poprzez organizację zajęć kierowanych sprzyjających nabywaniu doświadczeń w fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym obszarze jego rozwoju zgodnie z realizowanym programem wychowania przedszkolnego.
  • 10:30 – 10:45
    Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań.
  • 10:45 - 11:00
    Drugie śniadanie.
  • 11:00 - 12:15
    Pobyt na powietrzu (ogród, spacery, wycieczki) – gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, swobodne działania dzieci. W razie niekorzystnej aury, gry i zabawy ruchowe w sali.
  • 12:15 – 13:00
    Przygotowanie do obiadu – czynności samoobsługowe i higieniczne. Obiad.
  • 13:00 – 13:30
    Zabawy o charakterze odprężającym, relaksacja przy muzyce, bajce, spotkanie z literaturą dla dzieci.
  • 13:30 – 14:20
    Zajęcia kierowane i niekierowane przez nauczyciela lub podejmowane z inicjatywy dziecka, zabawy ruchowe w sali lub ogrodzie, obserwacje przyrodnicze. Wspomaganie rozwoju dziecka – praca indywidualna lub w małych zespołach.
  • 14:20 – 14:45
    Przygotowanie do podwieczorku – czynności samoobsługowe i higieniczne. Podwieczorek.
  • 14:45 – 17:00
    Tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój poprzez zabawę w sali lub ogrodzie, wspomaganie rozwoju dziecka – praca indywidualna lub w małych zespołach. Dowolne zabawy przy stolikach oraz na dywanie.
Union Dental

© 2023. Przedszkole Publiczne w Michałowicach.